شوخی احسان علیخانی با نیوشا ضیغمی
 
هلوبلاگ
پزشکی علمی فرهنگی هنری اقتصادی وعجایبو دانستنیهای نادانسته
پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : محدثه حلوانی

 

 عکس های جذاب امروز   ارسال برای دوستان

لعیا زنگنه در برنامه نوروزی شبکه دو سیما حاضر شد و نتوانست ناراحتی‌اش را از این بابت که احسان علیخانی بارها حرفش را قطع کرد،پنهان کند.
به گزارش خبرآنلاین، برنامه نوروزی شبکه دو با اجرای احسان علیخانی، هنرمندان مختلفی را در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به شبکه دو آورد.

در بخشی از این برنامه قسمت‌هایی از فیلم «درپناه تو» پخش شد و لعیا زنگنه که در استودیو حاضر بود از اولین تجربه تصویری خود در این فیلم گفت. او در خصوص حضور در تلویزیون عنوان کرد: «من بازیگری را انتخاب نکردم و بازیگری من را انتخاب کرد. دوست داشتم نوشتن را ادامه دهم،و می‌خواستم در زمینه ادبیات نمایشی فعالیت کنم، اما به سمت بازیگری کشیده شدم و خدا را هم شکر می‌کنم.»

وی ادامه داد: «وقتی برای اولین بار به دفتر آقای لبخنده رفتم، گفتند فیزیک بدنم مثل افشار است و مساله چادر سر کردن را هم مطرح کردند. ابتدا گفتم برایم سخت است و بلد نیستم چادر سر کنم و می‌ترسم خدایی ناکرده به این قشر از جامعه بی‌احترامی کنم، اما بعد از گرفتن تست گفتند خیلی خوب است.»

احسان علیخانی بارها صحبت‌های زنگنه را قطع کرد و در نهایت گفت: «جای حس جوهرچی هم خالی است. هر چند که من این را نباید بگویم و احتمالا خیلی‌ها تعجب می‌کنند. اما بازیگر خوبی بود. فقط نمی‌دانم چرا گاهی به سمت اجرا می‌آید.»

زنگنه نیز در پاسخ به این حرف او گفت: «همه این عزیزان همکاران من هستند و همه‌شان را دوست دارم. شما حرف من را قطع کردید، داشتم مطلب مهمی می‌گفتم.اجازه بدهید حرفم را بزنم و بروم.»

همچنین زنگنه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که برای اولین و آخرین بار است که به چنین برنامه‌هایی می‌آید. در انتهای برنامه نیز، زمانی که نبوشا ضیغمی و همسرش در استودیو حاضر شدند علیخانی به شوخی از ضیغمی پرسید : «زمان پخش «در پناه تو» کلاس چندم بودید؟» که ضیغمی یادآور شد که متولد 1359 است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوش اومدید به هلوبلاگ.من محدثه حلوانی دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط هستم امیدوارم وبلاگم موردقبول واقع بشه حتمانظربدید کمبودارو برطرف کنم درنظرسنجی هم شرکت کنید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 3

javahermarket